Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 19.09.2024, 11:32
Ano Muumi Ano Muumi ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 16.09.24
Sijainti: Oulainen, Suomi
Viestit: 3
Perusasetus

Kiitos -MaTTi- vastauksesta joka vahvisti ennakko-oletustani siitä ettei noiden vanhempien lava-autojen välillä taida isompia eroja olla. Mikäli innostun sellaisen hankkimaan arpalippuni taitaa olla tuo lähiseudun kolmoskoppainen L200 tai joku noista King Cabeista ellei kohtuuhintaista Hiluxia ilmesty jonnekin. Mikäli menen jotain King Cabia ihmettelemään niin onko niissä joku tietty kohta josta se runko tuppaa katkeamaan johon kannattaisi kiinnittää huomiota vai vain yleisesti heikommasta teräksestä tehdyt rungot?

Vieläkin ihmettelen sitä ettei koko internetistä tunnu löytyvän yhtään kommenttia kolmoskoppaisista L200:sta, ei edes jenkkisivustoilta sikäläisellä Triton nimellä? Voihan tuota toki ajatella niinkin päin että se tarkoittaisi sitä ettei niissä ole mitään suuria valuvikoja kun kirjaimellisesti kellään ei näytä olevan mitään sanomista niistä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Lava-auton lava ! HJ-ARI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 29.06.2024 11:35
Ostettu Lava-auton, tms. kori kivinen O/M/V Muut 7 30.03.2021 07:04
Lava-auton lava t0ny Tekniikka & Jutustelu 53 25.01.2015 10:46
Lava-auton korinkorotus KC Erion Tekniikka & Jutustelu 16 10.09.2007 09:11


Sivu luotu: 12:32 (GMT +2).