Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 05.07.2023, 12:48
antti_boy antti_boy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.05.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 196
Perusasetus

Nyt ois leimattuna 1.6. 16v turbona automaatilla ja hiluxin akseleilla.

Käyty myös dynossa hakemassa teholaput.
Dynottelun yhteydessä hierottu paljon karttoja yms.
Löydettiin sytkän triggeröinnistä ongelma joka aiheutti pätkimisen 6000rpm tienoilla, tämän selvittely jatku pari päivää dynottelun jälkeenkin ja lopulta selvisi.
Ahdot päädyttiin rajoittamaan 0,5-0,6 baarin tienoille, vakio kiertokankien heikkoiden takia. Eikä puristuksiakaan ole laskettu, eli ne on vakiot 9.5:1. 0,6 bar ahtopaine kuitenkin nostaa dynaamista puristussuhdetta tässä tapauksessa tasolle 15.25 :1

Myös laatikon ohjausta tutkittu vähän tarkemmin, kun dynossa havaittiin että lappaa suoraan neloselle eikä kick down toimi.
Tässä vikoja oli ECT ja TPS tietojan lähettämisessä eculta laatikonhojaimelle, vielä pitäisi tutkia mittaristolta lähtevän nopeustiedon oikeellisuus.
Toivotaan että Raajärvellä pelais laatikko vähän paremmin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20230704_150749.jpg‎
Views:	738
Size:	317,6 Kt
ID:	105039  

Viimeksi muokannut antti_boy : 06.07.2023 08:06
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Projekti sj410 Suhone O/M/V Ajoneuvot 3 11.07.2018 21:14
Myyty Sj410 avo projekti hp.650€ Mutis O/M/V Ajoneuvot 0 06.03.2017 20:28
SJ410 projekti? epäonnensoturi Maasturiprojektit 0 27.12.2010 00:11
Myyty Suzuki sj410 Projekti. tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 0 09.11.2010 21:19


Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).