Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 07.04.2023, 23:52
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Vielä kerran. Nämä halkesivat navanpuolelta,ja ohennus sorvaus on pyörän puolella. Eli halkeama lähti navan puolen mutteri reijistä joiden kartiot siis eivät olleet ohennetut. Eli seinämä joka murtui,oli materiaali vahvuudeltaan ohentunut n.10% ja jos murtuminen on niinkin lähellä kuin10% pidän sitä vaaralisen heikkona rakenteena ilman ohennustakin.
Totta vitussa se ulkopuolen ohennussorvaus vaikuttaa siihen että pulttien kartion kiristyksen tuottama laajentuminen heikentää kestävyyttä.

Käsittämätön asia että tästä ylipäätään rutistaan täällä keskustelupalstalla. Miksi ylipäätään joku viitsii lähteä noita sorvailemaan ohuemmiksi ja kuvittelee että kestävyys pysyisyi siinä mitä valmistaja on ajatellut?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Levikepalat 6*139.7 reiska O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.08.2021 16:15
Ostettu Levikepalat dodge3500 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.10.2019 14:23
Ostetaan 8x165 Levikepalat Tomi JT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.02.2016 21:19
Levikepalat Tekniikka & Jutustelu 3 12.07.2004 22:19
Levikepalat Palde O/M/V Muut 5 05.05.2004 19:38


Sivu luotu: 05:51 (GMT +2).