Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2023, 07:55
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.875
Perusasetus

Sorennon nelivetojärjestelmä


Tuli eilen ostettua vuoden 2005 Sorento. Koska halvalla sai. Enpä tiennyt niissä olevan tuollaista jatkuvaa nelivetoa. Luulin niissä aina olevan takaveto, nopee neliveto ja hidas neliveto. Mutta tuossa omassa pelissa on vain namiskuukkeli missä lukee auto/low. Mitä sitä eilen testaili niin ilmeisesti se on kokoajan nelivetoinen? En ainakaan huomannut mitään viivettä nelivedon kytkemisessä jos se olisi oletuksena takaveto ja tarvittaessa siirtää voimaa eteen.

Onko kellään mitään tarkempaa tietoa miten tuo toimii? En myöskään huomannut low asennossa mitään jumittelua keulan osalta kun käänsi kaiken, eli se ei varmaan kytke mitään jakolaatikon lukkoa päälle low asennossa? Miten tuo sit mahtaa maaston puolella toimia? Mitään tietoa onko tuo nyt hyvä vai huono neliveto järjestelmä sorentoon?

Ja tässä kun on kaikenlaisia menopelejä käynyt katsoon niin täytyy kyllä sanoa, että mersu, bmw ja varsinkin vw voisi ottaa hieman mallia korealaisista ihmeistä miten tehdään autoon napit, jotka eivät kulu puhki. Tuollakin on aika reilusti veivattu menemään, mutta ei se sisustalta kyllä siltä näytä. Jotkin touaregit on aivan karmean näköisiä nappuloilta ja sisustalta jo 200tkm ajettuina. Vähän sama vaiva ollut ml ja x5 malleissa, tosin ei niin paha kuin touaregissa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:18 (GMT +2).