Päivitetäänpä pitkästä aikaa.
Takaperä vaihtui 2019 Toyotan sähkölukolliseen versioon, eikä aivan kivuttomasti

Perään tilasin Venäjältä sylinterin, sähköisen lukkomoottorin tilalle. Vanhan mallin 4.88 välityksen lautanen oli liian ohut, joten siihen värkättiin alkuun speisseri. Jotkut Toyotan kardaaninpultit hain marmorilta, olivat sopivasti pidemmät ja samalla kierteellä, kuin välityksen pultit. Muistikuvat jo itseltäkin haalenneet, mutta koitetaan parhaamme.

No tuo vanha 4.88 välityskin on tässä kuluneiden koronavuosien aikana ajettu rikki jo kertaalleen. Perään tuli tilalle uusi 4.88 välitys 4x4partsilta, sekä uudet laakerit.
Nyt joulukuussa -22 takavetari katkesi ja hajotti perästä lukkoholkin ja kytkentähaarukan, eli peräremonttia on taas meneillään. Jatketaan kuitenkin vuodesta -19!
Kuvasta selviää myös linkki kiinnostuneille. Sylinteri sopi suoraan paikoilleen ja on pelannut niinkuin pitää!
Akseliputkea piti myös muokata, jotta murikan sai sinne istumaan. Kaiken kaikkiaan loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi olisi tullut ostaa Arbbi