Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.12.2022, 17:33
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 704
Perusasetus

Kummallisia yksityiskohtia. Moottorin lämpöanturia mitatessa tuli eteen taas outo juttu. Anturissa on kaksi erillistä NTC vastusta sytytys- ja ruiskuaivolle. Liitintä takaisin sovitellessa se näytti sopivan paikalleen ihan missä asennossa tahansa. Mitä ihmettä. Selvisihän tämäkin. NTC vastukset ovat samanlaisia ja kytketty vastakkaisiin eikä vierekkäisiin napoihin. Näin tehtynä liintn/kytkentä käyttäytyy siten, että laittaa liittimen ihan mihin asentoon tahansa on kummassakin piirissä aina NTC vastus kytkettynä.
Kuvassa varaosa-anturi.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	tupla_lampoanturi.jpg‎
Views:	1912
Size:	93,6 Kt
ID:	103960  
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Mersun 722.3 tai .4 Rune O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 21.10.2013 20:42
Ostetaan 6 koneeseen l-jetronic mettäsika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.04.2009 10:38
Myydään LE-Jetronic 4-pisteruiskun kamat vhanhisuanto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.03.2009 01:55
Myydään L-Jetronic ruisku mullgren O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.02.2009 22:46
"Moderni runous" rappeuttaa nuorten aivot! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 2 25.10.2005 15:23


Sivu luotu: 21:07 (GMT +2).