Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 11.11.2022, 22:06
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Ainakin vanhoissa toyotissa venttiili on jarrunesteellä toimiva sylinteri; jonka voimalla väännetään säätötankoa kierteelle: siis jos raskas kuorma, mäntä kohtaa jo lähtötilanteessa suuren vastavoiman, ja pitää olla enempi painetta että mäntä lähtee ylipäänsä liikenteeseen.

Siis uudessa pitäs männän liikkua vapaasti, toki yleensä valmiiksi pohjassa, siis vain ulospäin, mutta ei kannata vetää väkisellä kuivana, tiiviste voi saada kipeää....

(Siis säädin testataan katsastuksessa siten, että nosturilla inssi käskee painaa jarrua, ja samalla inssi pitää kättä säätimen/tangon päällä, että liikkuuko)

Ja ylläoleva koskee vanhaa toyotaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty hiacen perä willho O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2013 18:04
Myydään Hiacen karjapuskuri Vilippi O/M/V Ajoneuvot 0 27.02.2012 12:10
Myydään Hiacen 2.4D (2a) kone Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.01.2009 09:29
Hiacen 4wd rekisteröinti 3+3 Micco Tekniikka & Jutustelu 4 10.01.2009 12:54
Hiacen 2L2 vm.90-> Tekniikka & Jutustelu 4 13.03.2007 21:33


Sivu luotu: 21:45 (GMT +2).