![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin vanhoissa toyotissa venttiili on jarrunesteellä toimiva sylinteri; jonka voimalla väännetään säätötankoa kierteelle: siis jos raskas kuorma, mäntä kohtaa jo lähtötilanteessa suuren vastavoiman, ja pitää olla enempi painetta että mäntä lähtee ylipäänsä liikenteeseen.
Siis uudessa pitäs männän liikkua vapaasti, toki yleensä valmiiksi pohjassa, siis vain ulospäin, mutta ei kannata vetää väkisellä kuivana, tiiviste voi saada kipeää.... (Siis säädin testataan katsastuksessa siten, että nosturilla inssi käskee painaa jarrua, ja samalla inssi pitää kättä säätimen/tangon päällä, että liikkuuko) Ja ylläoleva koskee vanhaa toyotaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty hiacen perä | willho | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.08.2013 18:04 |
Myydään Hiacen karjapuskuri | Vilippi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.02.2012 12:10 |
Myydään Hiacen 2.4D (2a) kone | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.01.2009 09:29 |
Hiacen 4wd rekisteröinti 3+3 | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.01.2009 12:54 |
Hiacen 2L2 vm.90-> | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.03.2007 21:33 |