Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja antti_boy
Minun mielestä tässä on kaks vaihtoehtoa tai kolme.
1) Käyt etsimässä konttorin missä katsastajalla lähtökohtaisesti kiinnostaa muutoskatastukset, selität sille mitä olet tekemässä ja miten, ja sitten kysyt että tarvitaanko tässä jotain papereita
2) Teet muutokset viimisen päälle otat muutoskatastuksessa sitte ensi kontaktin, tämä voi olla melko vaikea tie.
3) Teet muutokset ja et kerro lattian ja rungon muutoksista mitään. Veikkaan että kyseinen auto on semmonen että ei katsurikaan tiiä miltä se pitäs tehtaalta lähteissä näyttää. Olettaen että muutokset on tehty niin että uskallat viedä sen konttorille.
|
Noista oon vain ykköstä ja kolmosta harkinnu.
Katotaan nyt.
Jos päätän tehdä vain kopan muutokset nyt ja alustaan vain hienosäätöä, niin mitään ongelmaa ei vielä edes tule.
oikeastaan haluan nähdä tuleeko ja jos tulee ne uudet rakennemuutosmääräykset voimaan, että mitkä mun kaavailemista jutuista jäisi enää ongelmaksi.
Käytännössä korin muutokset on kaikki tehtävissä jo tällä hetkellä voimassa olevilla pykälillä

ja hyväksyttävissä muutoskatsastuksessa!
So, no problem there!
Alustan madallus on tällä hetkellä vielä aika tiukasti säädelty. 51mm Jeepissä..

151mm alkaisi jo näkymään! Jos uusien pykälien muutoksessa menee läpi ehdotettu madalluksen maksimimäärän poisto, niin jäljelle jäisi vain 8cm minimimaavara-vaatimus, tai se ettei mikään alustan osa osu tiehen jos toisen puolen pyörät tyhjenee.
Katotaan alustan suhteen, kuinka nopeasti saan korimuutokset tehtyä. Ehdinkö minä vai uusi asetus ensin.