![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Minun mielestä tässä on kaks vaihtoehtoa tai kolme.
1) Käyt etsimässä konttorin missä katsastajalla lähtökohtaisesti kiinnostaa muutoskatastukset, selität sille mitä olet tekemässä ja miten, ja sitten kysyt että tarvitaanko tässä jotain papereita 2) Teet muutokset viimisen päälle otat muutoskatastuksessa sitte ensi kontaktin, tämä voi olla melko vaikea tie. 3) Teet muutokset ja et kerro lattian ja rungon muutoksista mitään. Veikkaan että kyseinen auto on semmonen että ei katsurikaan tiiä miltä se pitäs tehtaalta lähteissä näyttää. Olettaen että muutokset on tehty niin että uskallat viedä sen konttorille. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akselivälin muuttaminen | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.08.2011 23:01 |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:44 |
Akselivälin muuttaminen | Arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2007 23:26 |
Ozi wpt tiedoston muuttaminen | slipoveri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.02.2006 18:34 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |