Tuli ostettua uaziin toinen kone varalle. Että jos sattuis jotain menemään rikki niin löytyy varaosia. Vähän olen jo purkanut kyseistä pakettia. Tämä on ensimmäinen kone mitä olen purkamassa joten kaikki vinkit ovat tervettulleita

Noin yleisesti ottaen niin mitä kaikkea kannattaa tehdä kun moottorin purkaa atomeiksi? En aio rakentaa tästä mitään virikonetta, vaan ihan vain purkaa atomeiksi ja koota takaisin. Tarkistaa että kaikki on kunnossa. Jotain pientä ja halpaa parantelimista voi toki tehdä (vaikka en tiedä jos tämä kone koskaan tule minulle käyttöön).
Itäautosafarilla oli ainakin puhetta että kantta voisi madaltaa, mistäpäin pääkaupunkiseutua löytyisi paikka jonka tämmöisen voisi tehdä? Sitten kun otin imu ja pakosarjan irti niin muistelin että imusarjan voisi hiota. Tosiaan tarviisi hiomista koska ei ole mitenkään uskomattoman sileitä pintoja. Jos saisi imusarjan hiottua niin sen voisi sitten laittaa tällä hetkellä kiinni olevaan koneeseen

Löytyykö tähän jotain omia työkaluja, vai pitääkö viedä jonnekin pajalle? Tekeekö joku pääkaupunki seudulla tämmöistä?
Miten on pakosarjan kanssa, kannattaako sekin hiota sitten samalla?
Kiitän kaikista vinkeistä jo etukäteen. Kiitos!
UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"