Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 05.11.2020, 09:05
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT on kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus

Täällä hiiret meni johtoon, ainakin toistaseks. 2-3 hiirille, kävin katsomassa miltä näyttää, toinen loukku jälleen koskematon, toinen, se paremmin pyytänyt, on kadonnut eikä nopealla vilkaisulla näkynyt mistään edes häntää pilkistävän kuten vuosi sitten kun meinas päästä loukun kanssa karkuun...

Pitäähän tuo otus, tai loukku jos on siitä irti päässy, löytää ettei keksi aloittaa ominaistuoksunsa levitystä loukkuun kuollessaan. No, lisää valoa, ja vähän tavaran ja puiden siirtoa, eiköhän se sieltä viimeistään puukasan alta seinänvarresta löytyne...

E: Löytyi kun vähän tavaroita siirteli, ja otti lisää valoja avuksi. Vielä yritti edetä, vaan loppui sekin kun "käskytti" tarpeeksi...

Viimeksi muokannut JasuT : 05.11.2020 10:14
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TRIAL kilpailunumerot, pistelasku sekä auto/kuski esittelyt kausi 2014 sirP Tapahtumat 122 06.10.2014 17:53
Ovelat hiiret J0hannes Chit-Chat 2 05.04.2009 19:47
kesäauto ja hiiret Jörre Chit-Chat 6 01.10.2006 19:24
hyvää kesää tee pee äss janska Chit-Chat 8 31.03.2006 12:07
KOO-PEE lopettanut Vianorilla LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 19.08.2003 13:52


Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).