Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli
Saako tuolla boksissa tosiaan matkustaa 2 henkeä ihan pykälienkin mukaan vai pitääkö vetää päätä alaspäin kun virkavalta tulee vastaan?
|
Kyllä siellä periaatteessa tässä tapauksessa "saa". Eri asia, että kuinka kauan siitä asiasta joutuu aina poliisien kanssa vääntämään... Kuorma-auton lavalla saa kuljettaa jopa ilman penkkejä esimerkiks yrityksen työntekijää jos sen pystyy jotenki perustelemaan(aurauskeppien kerääminen) yms. yms. Tai erikoistapahtumissa(kuljettajalla pitää olla vähintään kahden vuoden työkokemus kuorma-autolla ajosta.
Unimoggi on mun maanrakennusyrityksen nimissä, ja äkkiäkös mä kyytiläiselle kirjotan työsopimuksen vakituiseks aurauskeppien kerääjäks 😅 Mutta ihan tosissaan, ni kyllä mä ajattelin asiaa konttorilta kysästä, että olisko isoki homma rekisteröidä noita tilapäisistuimiks(joita saa kuorma-autossa olla kuskin lisäksi max8), ni ei tarvii ruveta sit jänskäämään pollareita ja retki-aikataulua. Tonne tulee kuitenki ihan asiammukaset vyöt ja kahdesta suunnasta uloskäynnit, ni ei se välttämättä ole ku käydä konttorilla näyttämässä.