Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 26.08.2020, 19:00
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Onko ymmärrettävä niin että osassa nro1 on oltava erittäin pieni reikä paluulinjaan päin jotta siirtopumpun paine ei karkaa suoraan paluulinjaan?
Ongelma on että kone on täysin "kunnossa" mutta siinä on erikoisia ominaisuuksia. Mm kehno ilmattavuus suodattimista, tuntuu puuttuvan vähän tehoa, ilmauksessa kone ilmaantuu avaamatta ensimmäistäkään roppua, kestää ajaa polttoaineen imuputki suljettuna. Tässä pääpiirteet. Epäillään että siirtopumpun paine karkaa paluulinjaan, ja sen vuoksi lisättiin sulku osan nro5 jälkeen. Osa oireista tuntui poistuvan. Tuo "pumpun paluu" ihmetyttää että miten sen kuuluisi olla putkitettu? Suoraan paluulinjaan? Suuttimilta tulee paluu normaalista suoraan paluuputkeen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n jakajapumppu vuotaa Ykä Tekniikka & Jutustelu 55 18.08.2015 16:37
Myyty CAV DPA jakajapumppu LR Series III hanes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.01.2015 21:02
Gr jakajapumppu? Kala92 Tekniikka & Jutustelu 4 05.02.2014 23:06
VW Jakajapumppu rikki? Tekniikka & Jutustelu 8 20.12.2007 07:38
jakajapumppu ongelma? ramo79 Tekniikka & Jutustelu 5 01.03.2005 20:13


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).