![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jaa niin miten tuo korjaa ECU:n? Vanha boksi pois ja tuo tilalle? Kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta jos muka kävisi noin moneen eri automalliin, moottoriin ja merkkiin? Ja vieläpä noin 10x halvempi, kuin tyypilliset amerikan OBDII koodailu/virityskapulat.
Edit: pakko oli tota tietty googlata ja löytyi youtubesta pätkä tuon kalikan ohjekirjaa https://www.youtube.com/watch?v=Iv5F8UUO484 Siitä vähän lunttaamalla ja vapaasti suomentamalla, niin pitää ottaa orkkis ECU pöydälle, avata se ja kolvata tuosta boksista jotain piuhoja jonnekkin sopiviin paikkoihin. Sitten pääseekin ohjelmoimaan sinne jotain tosi jännittävää. Eli toisin sanoen jos ECU ei ollut ennestään rikki niin tuota kokeilemalla se viimeistään on ![]() Saatan toki ymmärtää täysin väärin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 21.07.2020 19:17 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hydrauliputken korjaus | AnttiJuhani | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.06.2020 05:43 |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Turbon korjaus | 2,4TD | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 02.05.2012 19:08 |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |