Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahtis
Auttakaa.
Miten olette elvyttäny rangen automaatin vaihekepin vaijerin?? ZF loota kyseessä ja 88 range 3,5 efi
Käykö varmuudella jonkun toisen auton vaijeri tilalle?
Jos ei nyt tää pelastus onnistu niin pittää alkaa kyseleen saako uutta enään mistään.
|
Eli lämmetessä tulee jäykäks? Mulla oli tätä samaa ongelmaa. Vaijeri irti ja sisäosaa porakoneella pyörittäen samalla lykkien sisään/ulos saa siihen jenkapäähän jäämään jotain muovin kaltaista asiaa. Putsaa se moska siitä jenkaosasta joka kerta kun vedät ulos, ja sitte uudestaan. Vaatii aikapaljon toistoja. Mahdoinkohan vielä vetää millisellä kivellä siihen jenkapäähän pitkittäin uran että leikkais paremmin. Huomioi että vaijeria voi pyörittää vaan yhteen suuntaan kun on semmonen kierretty rakenne.