![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
https://www.stahlwerk-schweissgeraet...-CUT-70-P-IGBT
Mie ostin tuollaisen taannoin, hyvin vähän sitä olen kyllä käyttänyt mutta ihan asiallisen oloinen peli. Siis näin ummikolle. Vaikken ollut aiemmin plasmalla leikannut ei vielä ole tarvinnut kulutusosia vaihtaa. MUTTA siis ehkä n. 10m on leikattukin vaan. 7v takuu... Mitähän korvaa 6v päästä, MUTTA sen verran tutkailin netistä etukäteen että takuu kyllä toimii ihan jees. Lähetyskulut pitää itse maksaa, mutta silti...Itselleni tuo käänsi vaakakupin tälle. Ja alvit saa pois, kun muistaa mainita ja kertoo y tunnuksen. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään plasma | jiba | O/M/V Muut | 5 | 23.09.2015 13:51 |
| Myyty plasma | ventora | O/M/V Muut | 3 | 17.05.2011 18:36 |
| Ostetaan plasma | Lalli bj40 | O/M/V Muut | 2 | 31.03.2011 16:24 |
| OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! | Urbancityboy | Chit-Chat | 32 | 21.05.2010 23:23 |
| plasma & lcd | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 17.12.2008 18:35 |