Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.04.2020, 17:37
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 954
Perusasetus

https://www.stahlwerk-schweissgeraet...-CUT-70-P-IGBT

Mie ostin tuollaisen taannoin, hyvin vähän sitä olen kyllä käyttänyt mutta ihan asiallisen oloinen peli. Siis näin ummikolle. Vaikken ollut aiemmin plasmalla leikannut ei vielä ole tarvinnut kulutusosia vaihtaa. MUTTA siis ehkä n. 10m on leikattukin vaan.

7v takuu... Mitähän korvaa 6v päästä, MUTTA sen verran tutkailin netistä etukäteen että takuu kyllä toimii ihan jees. Lähetyskulut pitää itse maksaa, mutta silti...Itselleni tuo käänsi vaakakupin tälle.

Ja alvit saa pois, kun muistaa mainita ja kertoo y tunnuksen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään plasma jiba O/M/V Muut 5 23.09.2015 13:51
Myyty plasma ventora O/M/V Muut 3 17.05.2011 18:36
Ostetaan plasma Lalli bj40 O/M/V Muut 2 31.03.2011 16:24
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
plasma & lcd Rekisteröimätön Chit-Chat 2 17.12.2008 18:35


Sivu luotu: 04:00 (GMT +2).