![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mulla oli muutaman vuoden halpa kiinalainen 30A plasma satunnaisessa käytössä.
Kyllä silläkin leikkeli 10mm asti,mutta siitä tuli syksyllä toimintasavut ulos. Nyt hakusessa olisi hintaluokkaa (verollisena) alle tonni,kolmivaiheinen,ulkoisella ilmansyötöllö,eli kiinalaiseen mennään noilla spekseillä. Viimeksi muokannut Racingrabbit : 18.04.2020 08:23 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään plasma | jiba | O/M/V Muut | 5 | 23.09.2015 13:51 |
| Myyty plasma | ventora | O/M/V Muut | 3 | 17.05.2011 18:36 |
| Ostetaan plasma | Lalli bj40 | O/M/V Muut | 2 | 31.03.2011 16:24 |
| OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! | Urbancityboy | Chit-Chat | 32 | 21.05.2010 23:23 |
| plasma & lcd | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 17.12.2008 18:35 |