Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.04.2020, 08:20
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Mulla oli muutaman vuoden halpa kiinalainen 30A plasma satunnaisessa käytössä.
Kyllä silläkin leikkeli 10mm asti,mutta siitä tuli syksyllä toimintasavut ulos.

Nyt hakusessa olisi hintaluokkaa (verollisena) alle tonni,kolmivaiheinen,ulkoisella ilmansyötöllö,eli kiinalaiseen mennään noilla spekseillä.

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 18.04.2020 08:23
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään plasma jiba O/M/V Muut 5 23.09.2015 13:51
Myyty plasma ventora O/M/V Muut 3 17.05.2011 18:36
Ostetaan plasma Lalli bj40 O/M/V Muut 2 31.03.2011 16:24
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
plasma & lcd Rekisteröimätön Chit-Chat 2 17.12.2008 18:35


Sivu luotu: 15:49 (GMT +2).