Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 17.04.2020, 17:18
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tjl Näytä viesti
Kokemuksia 543xpg hussesta.
Hakusessa kevyt pääasiassa karsintaan ja pikkku siivoomiseen sahaa. Pikalukkoja ei näyttäs tankei olevan.
Ilman geetä ollut pari vuotta ns mökkisahana eikä ole ollut moittimista. Eikä ole niitä pikalukkoja.

Helppo käyttää, ei lähellekkään niin luonteikas kylmänä kuin vanha 242xp jonka tilalle ostin.
Köykäsempi pyöritellä kuin 346xp
On voimakkaampi kuin 339xp

Jos 339xp sais uutena niin ehkä ottaisin pikku hommiin ennemmin sen, mutta yleissahaksi aivan passeli. Ja ilman geetä mulla sen pienen painon ja rahan säästön takia

__________________
Joop
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 JiiPee Chit-Chat 566 01.01.2020 02:43
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).