![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"..koska Bill Gatesin yksiä lempiaiheita on maailman väestön tappaminen rokotteilla. Gates on itse leikkinyt ennustajaa aiemmin liittyen korona-virukseen, koska on itse vaimonsa Melindan kanssa syytänyt tähän virukseen miljoonien taalojen erän rahaa. Mutta ei Bill Gates ole ainoa henkilö, joka tässä nyt hieroo jo käsiään yhteen ja odottaa ihmisiä ruumishuoneille." Tosta jutusta uupuu mun mielestä kyllä relevantimpia todisteita moisen kirjoittelun pohjaksi - siis ton osalta että mm. Gates masinoi ja haluaa tappaa ihmisiä. (Varsinkin kun tiedetään, että hän syytää aika paljon rahaa hyväntekeväisyyteen) Ja vielä: "Mutta tosiaan Bill Gates ei todellakaan edes peittele tätä, että tämä world depopulation, eli maailmanväestön vähennys rokotteilla on hänen lempiasioitaan, joista hän on puhunut ihan julkisesti." Esim. tohon linkatusta world depopulation -haastattelusta nyt ei kyllä saa sellaista kuvaa asiasta. Joko tää kirjoittaja ei ymmärrä Englantia tai sitten kömpelö yritys irroittaa kontekstia. Tai väärä linkki. ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Corona Mk1 (RT81) -76 | Poor | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2018 09:47 |
Mainos virus? | Janne1986 | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 22.12.2013 17:41 |
M: Valopetroolikamina Corona SX-1 | kivinen | O/M/V Muut | 0 | 24.03.2006 10:21 |
Toyota Corona RT-40 vm-70 | O/M/V Muut | 8 | 17.12.2004 13:13 | |
M: Toyota Corona RT-40 vm.70 | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2004 10:39 |