Tuli haettua tollanen -92 kasaan kopsastu Italian special malli, joka oli rekisteröity vasta -94. Mittari oli pyörinyt 120000km ja kunto ainakin tukee tätä lukemaa. Miltei ruosteeton yksilö. Tietenki etuikkunan alareuna vaatii aika välitöntä huomiota.
Italiasta kun ei noita export kilpiä saa, niin minä kävin konttorilta nappaamassa Suomen tarrakilvet. Reitin laittoin alkamaan Oulusta ja siitä sit näppärästi jatkettiinki matkaa Milano-Innsbruck-Munich-Travemunde-Helsinki-Oulu. Matka taittui pääasiassa LPGn voimalla. Suomen puolella sit ajelinki bensalla ja eihän se iki-ihana KE-Jetronic toimi sit niinku mitenkään.
Ei auttanu ku raapasta LPG säiliö autosta pois ja lähtä kokeileen katsastusta veropäätöstä odotellessa. Autohan oli tehty 92 ja siinä EI ole ikinä ollut katalysaattoria,mutta ensimmäisen kerran G oli ollut kilvissä 94. Katalysaattori tuli pakolliseksi 93, eli auto oli katsurin päätöksellä sit oltava vähäpäästöinen. Onneksi tallin takaa löytyikin sopivat katalysaattorit. Säätökiekan jälkeen tuli katsurilta hyväksytty päätös jatkaa harrastusta.
Tallissa odottaa m111.970/975 kombinaatio, jonka rakentelin valmiiksi jo kesän/syksyn aikana. Löytyy männän jäähdytys, vähän hipistelty kansi, dbilaksen nokat, 10.4 puristussuhteen männät ja mekaaninen ahdin. Postissa matkalla VEMS ecu, jonka pitäis tätä voimayksikköä sit myöhemmin käskyttää. Ajoaineena ois tarkotus käyttää 98 ja re85.