![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen LT.hen pidempää vitostaAlkanut kyllästyttämään tuon kuljetusauton vitosen lyhyys tai perävälityksen tiheys. 80kmh vauhtia ylläpitäessä kone huutaa tasaista 3000 kierrosta. Nythän välitykset on 1:6,17 2:3,23 3:1,84 4:1,27 ja 5:1,0. Perävälitys on 5,375. Ykkönen on mukavan lyhyt ja autolla pääsee mukavasti mäessäkin liikkeelle, mutta vitonen saisi olla 0,8 tai jopa karvan harvempi. Perävälitystäkin voisi muuttaa ja kuulemma jotain malleja on ollut harvemmalla välityksellä mutta sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta, koska joko nämä ovat maailmasta kadonneet tai sitten kukaan ei myy mitään. Pitääkö sovittaa toisen auton taka-akseli? Pitääkö sovittaa jonkun henkilöauton laatikko ja tyytyä totuuteen että ykkönen pitenee samalla? Vai voisiko vitoselle sorvauttaa jossain uuden ratasparin? Tai onko olemassa joku vielä helpompi ratkaisu. Rengaskoon(195/75R16)muutos ei ole mahdollista, perää en halua korkeammalle ja nykyinen sarja on juuri uusittu. Tarkennuksena VW LT55 -94
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volkswagen doppeli | joonaveckman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.11.2015 17:53 |
Myyty Volkswagen Polo SDi -00 | ajelija | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.04.2014 19:14 |
Pidempää jarruletkua bj-42 | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.02.2013 10:49 |
Sorentoon pidempää jousta | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.01.2010 16:16 |
Pidempää iskaria Rangen takapäähän | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.01.2007 12:00 |