Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 29.03.2005, 22:54
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Sitä en tiedä kauanko meinaat hengailla kovissa kallistuksissa, mutta ite pyrin yleensä ajamaan sellaiset paikat läpi suhteellisen lyhyessä ajassa.
Samoilla linjoilla ollaan, sillä en minäkään tiedä kauan vinosti hengaillessa menee, joskushan saattaa jopa jäädä jumiin tai liukua puuta vasten nojaamaan tms. joten mieluummin autossa on sellainen tankki jolla ei tarvitse pelätä että alkaako röpöttää ja mitä sitten tehdään.

Jyrkissä ylä- ja alamäissä sama homma. Suomen tai Karjalan korkeuseroilla ei välttämättä mitään hirmumäkiä tule vastaan, mutta kivempi on että auto toimii jos joskus vaikkapa Norjaan tai jonnekin eksyy. Moottorijarrutus toimii jotenkin paljon paremmin moottorin käydessä, nimim. kokemusta on.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokeilu patukka Chit-Chat 3 21.08.2006 12:01
Diesel/Bensa Tankista Charles.W Tekniikka & Jutustelu 3 21.12.2005 21:22
kyssäri hj60.sen tankista kares Tekniikka & Jutustelu 9 30.10.2005 08:59
kyssäri hj60.sen tankista Tekniikka & Jutustelu 1 27.10.2005 22:02
kokeilu J.P Yleiset 0 29.01.2002 22:16


Sivu luotu: 16:14 (GMT +2).