![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Ei mulla mitään automaattia vastaan ole. Perus maantiekäyttöön se olis jopa mieluisa. Maastoautokäytössä minulla ei ole tomaatista kokemusta, mutta ainakin uudempi Cherokee CRD+automaatti yhdistelmällä ei ole ollut kovin kehuttu huonoissa olosuhteissa. Minä en ole ettimässä autoa varsinaisesti offroad käyttöön, vaan kakkosautoksi, jolla tarvittaessa pääsee huonommissakin olosuhteissa, siksi myös polttoainetaloudella on merkitystä. Automaatti lisää huomattavasti tuota bensankulutusta.
Cherokee on vain yks vaihtoehto. Muita mielessä olleita ovat Suzukin SJ410/413 ja Vitara, sekä Daihatsu Feroza ja oli niitä vielä jotain muitakn. Lada Nivaa jää pois laskuista vaimon toiveesta. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |