Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.08.2019, 16:18
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Mul on palvellut käytiksenä kesät talvet suburbanit.
6.5td saa kulkemaan kohtuudella ja pysynyt järkevällä käytöllä ehjänäkin. Varmasti on monta paljon kestävämpääkin moottoria olemassa ku toi mut ite oon pärjännyt. Ei taida olla koskaa semmoista moottoria valmistettu joka kestäisi ilman huoltoa ikuisesti, Mersu on 617 moottorilla jo aika lähelle päässyt.

Sitä on paha sanoa mitä hyvä maksaa joskus voi löytää nettiautosta 4ke hyvän tai sit on aikoja että ei alta 8ke oon yhtään kunnollista kaupan. Vanhojen autojen kans se on aina tuuripeliä. Ja noista lähes kaikista on ruuvattu mittareita kun tuotu jenkeistä tänne. Ei sillä kukaan oo dieseliä pihaan seisomaan ostanut. Joskus kattelin carfaxsilla tietoja yhdestä mun subbarissa siinä oli melkein samat mailit kun oli 12vuotta aijemmin jenkeissä merkattu tietoihin kun laivattu Suomeen, ja Suomen huoltokirja Alko puolet vähemmillä maileilla😄
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan jenkki Aro O/M/V Ajoneuvot 3 27.01.2016 11:45
Myydään 2 jenkki pick uppia nivea2 O/M/V Ajoneuvot 2 16.05.2009 22:01
Jenkki Pick-up:iin takavinssi-mikä/miten? Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 4 13.01.2009 23:12
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up hena O/M/V Ajoneuvot 1 14.02.2008 19:56
O/ 4x4 jenkki pick-up Pasi66 O/M/V Ajoneuvot 1 03.11.2006 19:41

Sivu luotu: 19:30 (GMT +2).