![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Aiksemmat viritykset on ujeltanu aikaslailla jos ilman öljyä on ajellu.
Ruma kasa on tullu periä ja vaihteistojakin ajettua p..kaks, aina ne on ennen hajoomistaan jollain tavalla äännellyt. Olisko tämä poikkeus,koska kulkee hiljaa kun kissa kevätjäällä.? -Kaikkea pitää kokeilla, paitsi mummon maksalaatikkoa.- Pajero 2.5 TD IC -91 7hlö |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| onko erilaisia nokkia pajerossa? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.01.2007 17:19 |
| onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2006 13:55 |
| Hypoidivetopyörästö pajerossa | maraX | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.11.2006 00:58 |
| Öljyn "jäähdytin" | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 23.03.2006 11:15 |
| Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 27.09.2005 08:31 | |