![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Apuja kaasuttimen valintaanKeskeneräisten rojektien ohella valmistelen pikkuhiljaa tulevan rojektin osia mutta nyt on pakko kysyä vinkkejä. Mulla on tuollainen runnerin 3litrainen V6 jonka haluan muuttaa kaasarille toimivaksi. Ennenkuin kukaan alkaa kyseenalaistamaan tätä suunnitelmaa niin kerrottakoon että en kuvittele kaksinkertaistavan tehoja enkä oleta moottorin toimivan yhtään sen paremmin kuin ruiskulla, kyseessä on kokeilumielessä tehtävä muutos. Tavoitteena ois että tehot pysyisi edes suunnilleen samana kuin lähtötilanteessa. Ecun kytkentäkaaviota on tullu silmäiltyä sen verran että sytytyksen pitäis ymmärtää toimia vaikka ruiskun osat heittää roskiin. Haluan värjätä imusarjan kolmelle tai kahdelle kaasarille mutta on aika pitkälti auki mistä autosta sellaiset pitäis ottaa. Koska kyseessä on testiprojekti, niin kaasarit pitäis olla pystyimulla ja helposti saatavilla käytettynä sekä halpoja. Oon miettinyt että 3kpl volkkarin 1,3 kaasareita vois olla optimi, ja niitä on purettu vaikka kuinka mutta onko vinkkejä mikä kombinaatio olis parempi?
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
IPadin valintaan jeesiä | kopi | Chit-Chat | 10 | 10.12.2016 15:48 |
Apuja iskarin valintaan? | Automa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.03.2015 16:07 |
Kaasuttimen säätöä | Nerd-O | Chit-Chat | 18 | 28.11.2012 10:55 |
Apua hitsauslaitteen valintaan. | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 75 | 07.01.2010 23:03 |
Vinkkiä valintaan...?? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2003 15:49 |