![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Hallitus jolla aikaa ei ollut enää paljon jäljellä kaatui. Samalla kansanedustajien sopeutumis eläke sai lisäaikaa, mutta eihän lehdissä tästä muisteta kertoa vaan jauhetaan sotesta joka muutenki oli tuhoon tuomittu. Jotenki vittu arvasin!
![]()
__________________
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi t.Mooses Ei se työ maksa.. Mutta se, että tietää mitä ruuvia kääntää.. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| FJDC- palsta nurin? | Timo_L | Chit-Chat | 5 | 01.12.2016 14:07 |
| Youtube nurin? | SamiN | Chit-Chat | 1 | 17.08.2012 17:05 |
| WORRY PALSTA NURIN | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.12.2011 07:48 |
| Tuleva hallitus ja sen ministerit | H_Nietu | Chit-Chat | 1 | 19.06.2011 22:32 |
| POR nurin? | Jeeper | Chit-Chat | 4 | 31.01.2005 22:14 |