Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.03.2005, 20:36
JinX JinX ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.05.04
Sijainti: Turku, .
Viestit: 82
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Itse jos nyt hommaisin pirssin niin LJ se varmaan olis. Ai miksikö? No se on Toyota laatua, pieni, lyhyt, kierre jousituksella, saa helposti lisävarusteita kuten lukkoja, korotus sarjoja yms. Saa rekisteröityä huoltoautoksi. Ainoat miinukset on ehkä laiskahko ja pienehkö kone jos ajatellaan isommilla renkailla ajelua ja hieman heikommat perät(8" vs. 9.5"). Nämä tosin tuskin tulevat ongelmiksi kuin äärirajoille mentäessä...
Sepä se. Eli teinkö siis turhaan kyselyä ku vastaus oli just suoraan se sama mitä emännäntekeleelle selitin läjän omiaisuuksista? Ettei ois sittenkin vaimoke päässyt kopeloimaan mikjuksen koneelle??<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

&gt;&gt;B-kuppi,A-perse,oikeat tunteet,väärä nainen...&lt;&lt;
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).