![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Etenkin typpitikkujen ongelmista puhuttaessa pitäisi selvittää historia. Mitä säätöjä oli tehty ja millaisissa olosuhteissa/painolla käytetty.
Jos on vaan tökätty alle ja haukuttu paskaksi niin sehän ei niiden ominaisuuksista oikein säädettynä kerro mitään. Vaihdetaanhan jousia coilovereihinkin, joten pitää typpitikun jousto-ominaisuuksia säätää myös.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
coolerin asennosta | 4runneri | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 24.01.2012 19:41 |
bj 45:n iskareiden säätö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2007 08:30 | |
HJ:n iskareiden pituus | HJ60_Jussi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2007 23:52 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |
Iskareiden "jatkaminen" ? | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.04.2006 20:37 |