Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 15.12.2018, 00:19
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jep. Näinhän se nykyään menee. Esim. jos unohdat kiinteistöveron, jonka laput tulee keväällä ja eräpäivä on joskus, niin sieltä se menee verotililtä automaattisest vaikka alvien palutuksista jos ei ole sitä erikseen maksanut.

No verottajan rahaahan se sillä hetkellä on, eikä tule sen isompia mätkyjä tai muita sotkuja joten siinä mielessä hyvä.
Nii eihän siinä. Lopputulos on sama. Mutta.
Kun viimeiseen asti luvataan palautusta ja sit ei annetakkaan ni se pikkasen
pistää ketuttamaan. Ja vieläkin järjestelmä väittää että palautusta on maksettu tilille.

Ehkä huono vertaus mutta kuitenkin. Kumppani sanoo maanantaina "Perjantaina saat seksiä" Ja perjantaina toteaa että "Olet saanut vuoden aikana niin monta kertaa että nyt et saa"
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä vituttaa vuonna 2017 Tojo4wd Chit-Chat 541 31.12.2017 22:17
Kerro mikä vituttaa vuonna 2016 Tojo4wd Chit-Chat 855 01.01.2017 04:40
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 17:41 (GMT +2).