![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Siis on tuo Kraz vaan niin kaunis. Tässä menee oikein sanattomaksi kun katselee tuota kuvaa
Ja vielä noin hienossa kunnossa, näyttää melkein ihan uudelta. Mitä vuosimallia tuo on? Löytyykö lisää kuvia?Itsekkin tuli tänään käytyä ajelemassa uakkerilla ja oi sitä riemua kun sai moottori vähän happea <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Mutta tuommoseen verratuna niin uaz on aika napero kone. Olisiko muuten joskus mahdollista tulla katsomaan tuota Krazia <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>? Olisi kiinnostava nähdä tuo ihan elävänä, ja ehkä kuulla (ja tuntea) minkälainen se on käynnissä. Kun asun kuitenkin niin lähellä kun sipoossa. UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Kraz | PatrolMan | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.10.2007 15:58 |
| O:Kraz tms... | Erppa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.12.2006 22:45 |
| M: KRAZ 255 -73 h. 4500 e | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.08.2006 18:13 | |
| Tapaus Kraz 255 | Kraz | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.05.2005 09:50 |