![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
täällä tötteröhattujen jutustelua..
Kyllä tasapainoakselilla on ihan tarkoitus ja eikä kannata jättää pois pyörimästä. Ei sitä ehkä tyhjäkäynnillä huomaa tai muutaman tuhannen kilometrin matkalla. Hintaakin pajeron gatesin tasapainohihnalla on 11 e ja kokosarja missä on kaikki hihnat ja kiristimet on 100e. Tasapainoakselin idea on perusmekaniikkaa sen verran pitäs osata moottoritekniikkaa, jos alkaa moottoria värkkäämään. Kännykkäsukupolvi vaan osaa vaan ladata appejä netistä. ![]() 4-pyttynen rivimoottori ei ole käynniltään symmetrinen vaikka kaikki osat olisi tasapainotettu ja mitä isompi on moottorin tilavuus sitä enemmän tsapainoakselista siitä on hyötyä mootorin elinikää ja sisäisiä rasituksia ajatellen.
__________________
![]() Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi? ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero remontti jakopää kokonaan | hit100 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2011 14:17 |
hdj 80 jakopää | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.07.2011 14:09 |
2lt jakopää? | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.11.2010 13:38 |
Mazdan jakopää | metsästäjä | Chit-Chat | 1 | 21.01.2007 15:42 |
AMC 360 jakopää | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.07.2005 16:51 |