Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.10.2018, 10:36
angrynerd:n Avatar
angrynerd angrynerd ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.18
Sijainti: Oulu, Valtimo, Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

täällä tötteröhattujen jutustelua..

Kyllä tasapainoakselilla on ihan tarkoitus ja eikä kannata jättää pois pyörimästä. Ei sitä ehkä tyhjäkäynnillä huomaa tai muutaman tuhannen kilometrin matkalla.
Hintaakin pajeron gatesin tasapainohihnalla on 11 e ja kokosarja missä on kaikki hihnat ja kiristimet on 100e.

Tasapainoakselin idea on perusmekaniikkaa sen verran pitäs osata moottoritekniikkaa, jos alkaa moottoria värkkäämään.
Kännykkäsukupolvi vaan osaa vaan ladata appejä netistä.

4-pyttynen rivimoottori ei ole käynniltään symmetrinen vaikka kaikki osat olisi tasapainotettu ja mitä isompi on moottorin tilavuus sitä enemmän tsapainoakselista siitä on hyötyä mootorin elinikää ja sisäisiä rasituksia ajatellen.
__________________

Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero remontti jakopää kokonaan hit100 Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2011 14:17
hdj 80 jakopää _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 1 26.07.2011 14:09
2lt jakopää? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 3 20.11.2010 13:38
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42
AMC 360 jakopää sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 4 06.07.2005 16:51


Sivu luotu: 03:50 (GMT +2).