![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilinpa vielä miten autossa kiinni olevan pumpun kara liikkuu. Noin 1bar paineella liikahtaa sen verran mitä voisi olettaa karan liikkuvan alkuperiäisellä full load asetuksella. 1.5bar paineella liikahtaa tuosta vielä lisää, ja saavuttaa maksimin 2.5barilla.
Autossa ahdot on säädetty johonkin 1.2 bar kohdille, joten potentiaalia olis saada lisää ahdonalaista guide bushing -säädöllä. Aika vaikeassa paikaassa on tuon painekellon ruuvit, joten ainoo vaihtoehto lienee irrottaa imusarja. Sen verran tympee homma on, että taidan odottaa kevättä enneku tuollasia keulimisia rupeen tekeen... Niin ja kyllähän tuosta voimasavuja saa jos sitä ahdotonta syöttöä säätää isommalle, siinä tosin käy niin, että se savuttaa pienillä kierroksilla, ja isoilla kierroksilla jää syöttö vähän vajaaks.... Ei sekään hyvä oo. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l2t 2.4d syöttöpumpun ym säätö | mikok | Tekniikka & Jutustelu | 90 | 21.11.2015 13:38 |
hiluxin syöttöpumpun säätö | ekaneliveto | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.01.2015 19:06 |
syöttöpumpun ajoitus 12HT | HJ-61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.05.2010 10:14 |
LJ:n syöttöpumpun säätö | kihi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2009 11:11 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |