![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ainaki Rovaniemen Vianor myy tuota Korja-Kumin levikettä, jonka hyötyleveys on 58 mm. Se ei vie pyöräkotelosta ku semmosen 4 .. 5 mm + ruuvinkanta.
Oli muuten Vianorin kautta halvempi ku tilata suoraan Korja-Kumilta. Miesten lelut on kookkaita. Edited by - HJ60 on 17/03/2005 07:43:34 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiluxin renkaista,vanteista,levikkeistä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 31.03.2008 04:18 | |
| Levikkeistä | matvaan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.08.2007 20:04 |
| O: Patrollin sivupeili | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 20:56 | |
| Kokemuksia inx levikkeistä? | Noviisi | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2005 10:14 |
| HJ:n levikkeistä | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.05.2004 08:55 |