Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 23.07.2018, 22:18
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HannuNurminen Näytä viesti
Sen verran yksi säännön laatijoista vastas että modi halutaan pitää viel simppelinä, siksi ilmatikut ja bump stopit kielletty.

Hannu
Tuossa jo kommentoitiinkin että ei coiloverilla ja ilmatikulla juuri eroa ole. Ja näinhän se on. Jos ei typpitikusta mitään tiedä niin sitten saattaa tuntua joltain mystiseltä kapineelta, mutta säätäminen periaatteessa (luultavasti)halvempaa kuin coilöveriin ostella kasa jousia.
Mitenkähän sellainen typpitikku jossa myös jouselle kierre ulkopuolella. Tekee pianolangasta jousen siihen ympärille ja kelpaa katsastukseen?
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2019 Suomi (9-11.8.2019) sirP Tapahtumat 76 17.08.2019 18:20
Trial modi luokan autot HannuNurminen Tekniikka & Jutustelu 6 31.10.2017 13:30
Myyty Pro Modi Trial auto sirP O/M/V Ajoneuvot 1 03.05.2016 19:12
Trial säännöt 2013!! Säännöt julkaistu! tare Tekniikka & Jutustelu 10 18.03.2013 23:05
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53


Sivu luotu: 22:09 (GMT +2).