Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.09.2005, 11:22
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Turbon hönkäputken koko


Eli

Miten paljon vaikuttaa menoon liian ahistava pakoputki. Kannattaako 2L-T hen laittaa urpon jälkeen menevä putkisto esim. 2" tavarasta. Nyt on joku ahistavampi 1½ tuumainen putki mutkittelevalla äänvaimenteimella. Vaimenninkin ehkä läpinäkyvää mallia?

Ajettaessa hilutsia nopeudella 120 kmh urpo pihisee ja vinkuu mutta ei tapahdu kiihtymistä. Maltillisemmalla kaasulla nousee mäet ihan kivuttomasti. Toi 120 saavutettiin ennen turpotusta ihan ok ja sen ylikin 2L veivas. 2L-T jää tohon 120piin jumiin.

Apuja... vinkkejä...päivän sää jne.



"Retkue Murmanskiin 2006"

__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turbon huolto Jesseh Tekniikka & Jutustelu 4 20.04.2007 11:19
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
Turbon huolto Tekniikka & Jutustelu 1 18.04.2006 16:12
Turbon letkut -P- Tekniikka & Jutustelu 14 01.04.2006 21:42
bj turbon katsastus Tekniikka & Jutustelu 1 25.03.2006 20:53


Sivu luotu: 02:16 (GMT +2).