![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Veikkaan, että lähimmässä pubissa on vielä vaarallisempaa...
![]() Aion oikeasti syksyllä mennä vähän jotain marjoja kerää, niin pysyy kosketus oikeaan luontoon, maistuu myös hyvältä jos laittaa ruisuutispuuroon. Siinä on oikea luontoasiantuntija Pasi Viheraho tekemässä karhuhavaintoa: https://youtu.be/_GPDh9hbC-k Viimeksi muokannut tekniikkamies : 09.03.2018 21:46 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kansalaisaloite jalkaväkimiinojen palauttamiseksi | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 0 | 03.03.2018 08:56 |
| Kansalaisaloite - Tiestön kunnossapito | Lerssinen | Chit-Chat | 112 | 07.01.2018 18:34 |
| Kansalaisaloite eurosta äänestykseen | patroltd | Chit-Chat | 1 | 16.07.2015 22:52 |