![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Läjän "lipare" pitää Arbin kanssa joko muokata hieman lyhyemmäks, tai laittaa "lipareen" ja poskilaakeripukin väliin prikka. Muuten painattaa ilman läpivientiholkkia, kuten Repro kokemuksen syvällä rintaäänellä totes.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16/HighLand Racing www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan LR Discovery 200tdi osina: mm. ARB:t(10-pooriset?) + ARB kompura, ajettu n.169tkm... | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 20.05.2016 19:37 |
| ARB | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 06.02.2015 16:02 | |
| arb | rocky86 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 09.02.2014 08:54 |
| Ilmavuoto | patukka | Chit-Chat | 6 | 05.08.2006 22:48 |
| M : ARB | ari | O/M/V Muut | 6 | 05.11.2005 15:48 |