Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.01.2018, 08:54
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Se lipare millä lukitaan poskilaakerien kiristysholkki saattaa painaa sitä paineilman läpivientiholkkia, irtonaisena pöydällä saatta toimia ok, mut akselissa paikallaan vuotaa.
Läjän "lipare" pitää Arbin kanssa joko muokata hieman lyhyemmäks, tai laittaa "lipareen" ja poskilaakeripukin väliin prikka. Muuten painattaa ilman läpivientiholkkia, kuten Repro kokemuksen syvällä rintaäänellä totes.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan LR Discovery 200tdi osina: mm. ARB:t(10-pooriset?) + ARB kompura, ajettu n.169tkm... Teukka O/M/V Ajoneuvot 17 20.05.2016 19:37
ARB Tekniikka & Jutustelu 17 06.02.2015 16:02
arb rocky86 Tekniikka & Jutustelu 9 09.02.2014 08:54
Ilmavuoto patukka Chit-Chat 6 05.08.2006 22:48
M : ARB ari O/M/V Muut 6 05.11.2005 15:48


Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).