Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.01.2018, 08:34
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
En oo, mutta vaikuttaa siltä että sieltä kannattaa käydä kyselemässä.
No kannattaa.
Nii ja en mie tiiä, voihan se olla että jotkut pystyy tilaamaan lasinsa netistä ja ne on sopivat.
Mie vaan kauhistuin ajatusta kun en ite voisi tilata netistä kun mulla on niin hankala näkö; linsseihin tulee kaikenmaailman kallistuksia joka hemmetin suuntaan kun on lokinkivittäjän silmät jne.
Samoin sovittaminen on aina ollut hankalaa, pitää väännellä ja käännellä vaikka miten.

Joku tuossa jo sanoikin rillien pesusta, niin samoin teen itse: olen lakannut hankaamasta rillejä millään paitsi saippualla/tiskiaineella kevyesti. Kuivaus puhaltelemalla tai paperilla painelemalla, mutta ikinä en enää hankaa laseja millään paperilla tai paidanhelmalla. On pysynyt linssit paljon parempana. Hitsaustyössä tosin kellastuvat about vuodessa, mutta eipä se niin haittaa kunhan ei naarmuja ole.

Olisinpa aikaisemmin tajunnut kilpailuttaa rillejä, olen ottanut siviililasit aina sieltä missä on tehty työsilmälasit. Olen ajatellut että samanhintaisia ne kaikkialla on. Siellä Nissenillä yksi linssi maksoi melkein samanverran kuin Specsillä koko lasit.
Specsaversille päädyin kun nykyinen työpaikka teettää prillit siellä. Hämmästyin hintaa ja jäin asiakkaaksi.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Silmälasit ilman vahvuuksia Lars Niksipalsta 0 14.03.2013 16:58
Vanteet netistä Superlite 27 Linkit 0 04.03.2010 21:10
O: BJ/FJ-40 "silmälasit" eli maski Jare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 21.03.2007 21:44
Löysin netistä Lars Bullshit 4 23.04.2003 18:01
Capoeiraa Netistä MäIte MP3 0 29.09.2001 14:48

Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).