![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei kait sillä katsastuksen kannalta ole väliä, mutta yleisesti ottaen noi siirtopalat mitkä pultataan alkuperäiseen kiinnikkeeseen paikalleen on terveisiä jostain sieltä itsestään.. eli kannattaisi tehdä kerralla kunnolla, ettei tule ongelmia myöhemmin.
Millaiset palikat Jimnyyn tulee? Panhardin kiinnikkeethän saa tehdä itsekin, niin akseliin kuin runkoon/ koriin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Panhard | NiFa1 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 04.04.2014 20:04 |
Ostetaan panhard | romurauta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 05.04.2011 22:51 |
Myyty Panhard. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 08.11.2009 12:20 |
panhard | henriseppa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 20:05 |
Moottorin korvakkeiden tekeminen itse. Mitä sanoo laki? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.12.2008 13:44 |