Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 11.12.2017, 13:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ei kait sillä katsastuksen kannalta ole väliä, mutta yleisesti ottaen noi siirtopalat mitkä pultataan alkuperäiseen kiinnikkeeseen paikalleen on terveisiä jostain sieltä itsestään.. eli kannattaisi tehdä kerralla kunnolla, ettei tule ongelmia myöhemmin.

Millaiset palikat Jimnyyn tulee? Panhardin kiinnikkeethän saa tehdä itsekin, niin akseliin kuin runkoon/ koriin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Panhard NiFa1 Tekniikka & Jutustelu 15 04.04.2014 20:04
Ostetaan panhard romurauta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 05.04.2011 22:51
Myyty Panhard. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 08.11.2009 12:20
panhard henriseppa Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 20:05
Moottorin korvakkeiden tekeminen itse. Mitä sanoo laki? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 7 14.12.2008 13:44


Sivu luotu: 17:09 (GMT +2).