![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan noin jälkiviisaana, mutta parempi luovuttaja olisi ollut '96-'99 XJ, koska XJ:ssä on aina automaattina AW4 eikä moparin 42RE. Huomattavasti pitkäikäisempi ja luotettavampi laatikko, ja helpompi muutenkin saada toimimaan halutusti. Tämä siis, jos tarkoitus oli pitää automaattina
![]() Sinällään '96 tai uudempi on parempi, jotta on OBDII- pohjainen. En itse ainakaan näe mitään järkeä muussa kuin monipisteruiskuna pitämisessä. Tuosta 5-wires-to-fire- jutusta en tiedä ihan tarkkaan, mutta on niitä täälläkin tehty. Sinällään montaa johtoa et virtalukolta tarvitse eteenpäin että auton saa käyntiin. Tarttisi vähän katsoa johtokaavioista, jos ei joku muu muista ulkoa.. Muuten sitten kaikki tarvittavat moottorin ja laatikon anturipiuhat niiden ja älyboksin väliin. Kaikki muu turha pois, kuten esim. abs:ään liittyvät jne. Ajonestoon liittyvä kannattaa myös varmistaa, se kun on pysyvästi ohjelmoitu PCM:ään ja pitää saada pois päältä jotta auto pysyy käynnissä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeepin pakokaasuarvot | purkurauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.01.2011 02:53 |
jeepin tyhjäkäynti | mad mopar | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 06.02.2009 12:25 |
jeepin anturi? | timppa253 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.02.2007 16:19 |
Jeepin takaiskarit? | GrandLeSilu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.02.2007 17:43 |
Jeepin lukoista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2007 09:03 |