Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
L200 takatuuppari 2,5 tiiseli kone. Onko sama pata nelikossa? 4d56 kone. Ja se kysymy että passaako se suoriltaan vaikka gen 1 pajeroon?
Öljypohjahan pitää ainakin vaihtaa että saa öljynpaluun ym muut, mutta onko vaparikoneessa turbon öljyputken lähtö kannessa valmiina?
|
Öljypohjahan pitää muutenkin vaihtaa, kun siinä on patti väärässä päässä. Ja öljytikku tarttee siirtää taempaan reikään. Mun 1990 kakssatasen kannessa ainakin oli tulpattu reikä öljynlähtöä varten, mut sehän ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikissa olis...
Edit: tää olikin silleen, että takatuupparin konetta nelikkoon eikä Pajeroon (pitäis opetella vissiin lukemaan). Eli öljypohjan pitäis käydä semmosenaan ja jos ahtaa meinaa, niin letkunatsa kylkeen vaan.