Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 04.03.2005, 16:17
Teemu Teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: 33100 Tampere, Finland.
Viestit: 315
Perusasetus

niin eikös kv-kilpailuissa vaadida turvakehikko? meillä olisi tarkoitus aluksi kokeilla Häkävuoren valloitus ja jne. talman off trial, raisio off trial. tosin talma taitaa olla vasta ensimmäinen jossa auto on kunnossa oikeesti, mutta siellähän on for fun luokka kaiketi.ja sääntöjen mukaan auto menee korotetulla jousituksella modified luokkaan. ehkäpä voisi ajaa for fun vain tänä vuonna. tarkoituksena on tehdä FIA laillinen pääkaari josta taakse pyöräkotelon päälle tuet. mutta riittääkö? vai tarviiko turvakehikon jossa on diakonaali tuki ja eteen a-pilaria myöten putket?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä turvakaarista kivinen Tekniikka & Jutustelu 45 28.08.2010 09:28
turvakaarista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 10 23.01.2008 22:27
turvakaarista Tekniikka & Jutustelu 2 13.06.2007 11:16
Turvakaarista Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2006 16:37
modified sääntökysymys Tekniikka & Jutustelu 0 23.03.2006 19:39


Sivu luotu: 19:41 (GMT +2).