![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
niin eikös kv-kilpailuissa vaadida turvakehikko? meillä olisi tarkoitus aluksi kokeilla Häkävuoren valloitus ja jne. talman off trial, raisio off trial. tosin talma taitaa olla vasta ensimmäinen jossa auto on kunnossa oikeesti, mutta siellähän on for fun luokka kaiketi.ja sääntöjen mukaan auto menee korotetulla jousituksella modified luokkaan. ehkäpä voisi ajaa for fun vain tänä vuonna. tarkoituksena on tehdä FIA laillinen pääkaari josta taakse pyöräkotelon päälle tuet. mutta riittääkö? vai tarviiko turvakehikon jossa on diakonaali tuki ja eteen a-pilaria myöten putket?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysymyksiä turvakaarista | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 28.08.2010 09:28 |
turvakaarista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.01.2008 22:27 |
turvakaarista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2007 11:16 | |
Turvakaarista | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2006 16:37 |
modified sääntökysymys | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.03.2006 19:39 |