Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 22.07.2017, 10:34
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Itellä teki subaru sellasita, että välillä tuntui nykäys oikealle ajaessa maantievauhdissa ja pikkuhiljaa nykäys tuntui useammin ja jossakin vaiheessa alkoi tuntumaannjo hitaammassakin vauhdissa ja lopulta alkoi edessä oikean puolen ulompi nivel ääntämään jyrkissä käännöksissä.. Ensimmäisen havainnon ja vetoakselin vaihdon väliin sopii aikaa noin puoli vuotta ja muutama tuhat kilsaa..
Kun vaihdoin vetaria, niin näytti kun kumi olisi jossakin välissä vaihdettu tai ainakin klemmari...

Sisemmässä nivelessä oli muistaakseni kolme laakeria, mitkä liikkuu vetoakselin pyöriessä sisään ja ulos, niin voisiko olla, että jokin näistä laakereista jumittaa ja tuntuu vasta isommassa nopeudessa kun laakerin liike on nopeampi...
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -

Viimeksi muokannut D_Bar : 22.07.2017 10:39
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
J and R CV joints Eskimo Linkit 1 15.03.2012 19:25
Ostetaan luisin keskiöön rattia mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.05.2009 20:04
HJ täristää rattia neliveto päällä samid Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2008 13:42
M kuppipenkki, pari rattia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.03.2006 07:54
Uaziin rattia vaihtamassa Kupla Tekniikka & Jutustelu 1 22.03.2004 11:44


Sivu luotu: 11:44 (GMT +2).