![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ei ole mitään kokemusta taihutsuista mut minkä kokoinen rengas vakiona ja minkä verran jää tilaa pyörän aukkoihin, minkä kuntoinen jousitus on? Minkälaiseen käyttöön meinasit, jos käyttö on nakkikiskalla elvistelyä niin silloin varmaan menee suurempi kuin maasto käytössä. Vanteen et:llä saakyllä renkaan mahtumaan leveys suunnassa mutta onko järkeä niin se on sit juttu erikseen
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan ostetaan 31-33 15t japsijaolla, pelkät renkaat tai renkaat ja vanteet! | masiii | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 15.05.2013 18:17 |
| Ostettu 4x114,3 jaolla vanteet ja renkaat / renkaat | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.05.2012 20:04 |
| Ostetaan 35" renkaat tai renkaat ja vanteet | heicola | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 14.06.2010 20:05 |
| M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla | finvalp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.05.2008 09:50 |
| O:renkaat 35*12,5*15 renkaat!! | kome | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 01.11.2007 14:47 |