Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.06.2017, 11:17
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Näyttääk sun mittari oikein? Ja millä välin tätä tapahtuu?
Ite oon ollu huomaavinani että tahti senkun hyytyy, lähes aina tulee joku perä edellä vastaan jos ajat omaan tahtiin n. 85 km/h 80-alueella. Satasen alueella suurin osa ajaa 100 mittarinopeutta eli 92-95 km/h. Usein tyytyväisenä törryytellään rekan takana 85-90:iä, ohittamiseen lähdön kynnys tuntuu olevan keskimäärin hyvin korkealla, mopoautostakaan ei päästä ohi vaikka tilaisuuksia olis koko ajan.
Itse kokeilin huvikseni kaupunkireissussa pärjäänkö liikennevalokiihdytyksessä huoltoautoa muistuttavalla Hiluxilla edes mopoautolle ja tällä kertaa vaivaisesti päihitin sen.

Nykyisin mulla ei ole henkilöautoa ollenkaan ja jos lähden johonkin kauemmaksi, niin ajoneuvo tuskin on kovin vauhdikas. Mielestäni satasen rajoituksesta on aika vähän hyötyä koska on niin paljon ajoneuvoja, jotka ei saa ajaa satasta.

Moottoritiellä onnistuu vauhdikkaampi eteneminen paremmin. Sellaista jos ajelisin melkeen joka päivä, hommaisin nopeamman auton.

Nykyisen tapaiset mopoautot korvaisin jollakin muulla ja ottaisin mukaan idea, että liikenteessä on turvallisempaa jos ajoneuvot menee samaa vauhtia.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4runner jako persiillään? Oli se. Reisrdok Tekniikka & Jutustelu 8 01.04.2010 09:57

Sivu luotu: 11:06 (GMT +2).