![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
|||
|
|||
|
Olikohan se Viitapiru(en muista ihan varmasti olin apparina=hieman nauttinut) joka sanoi jollain safarilla että jos on automaatti tehostimet ja kytkettävät lukot niin sitä ajaa vaikka koulutettu apina. Oon samaa mieltä automaatti helpottaa maastossa ajamista todella paljon ja auttaa myös jos on aavikkovälitykset ja isot renkaat. Mun mielestä kilpurissa täytyy olla automaatti mutta safari/harrastepelissä välttää manuaali.
-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.04.2007 16:19 |
| M: Läppäri vaikka offikäyttöön | Nerd-O | O/M/V Muut | 24 | 17.02.2006 19:58 |
| Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.02.2006 11:32 |
| Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.01.2006 17:44 | |