Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 01.03.2005, 21:01
Kentsu Kentsu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.02.03
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 713
Perusasetus

Olikohan se Viitapiru(en muista ihan varmasti olin apparina=hieman nauttinut) joka sanoi jollain safarilla että jos on automaatti tehostimet ja kytkettävät lukot niin sitä ajaa vaikka koulutettu apina. Oon samaa mieltä automaatti helpottaa maastossa ajamista todella paljon ja auttaa myös jos on aavikkovälitykset ja isot renkaat. Mun mielestä kilpurissa täytyy olla automaatti mutta safari/harrastepelissä välttää manuaali.

-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle riude Tekniikka & Jutustelu 3 22.04.2007 16:19
M: Läppäri vaikka offikäyttöön Nerd-O O/M/V Muut 24 17.02.2006 19:58
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 5 13.02.2006 11:32
Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? Tekniikka & Jutustelu 32 15.01.2006 17:44


Sivu luotu: 16:47 (GMT +2).