![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kerran hj aina hj
pakko oli taas ostaa hojo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja pakkohan siitä on heti parannella mieleinen.. ![]() ihan ekaks ostin vinssin ja kardaanin lepalta. sille sitten peti ja vinssiin uudet tiivisteet. ja kardaaniin uudet ristikot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alustan oli A-P jo laittanut. OMEn koko setti jouset, riiput ja iskarit. Ja se suorastaan huuti isompaa rinkulaa allensa noo ostin sitten beejiin 34" ja ne nyt ruuvasin hojoon alle. Niin ja keulaan tuli vielä vetokoukku.![]() ja tässä muutama foto tuosta bj42:sta, jonka kohtalo on vielä avoinna. jos siitä joku innostuu ni voishan se olla kaupankin. 4 hengen paku, 3000kg vetomassalla ja 34" otteessa. on se aika rapee koriltaan, rungossa takapäässä laittoa. tekniikaltaan kyllä pelaa hienosti. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() niin ja hojossa haisi aika ajoin vaihteistoölppä.. no vika selvisi hullukierron hullulla asennuksella? ![]() ![]() otin letkun irti jakolaatikon päästä ni sieltä valui päälaatikosta varmasti litran verran öljyä pois. ja jakolootasta desi kaks. tiiä miten sinne oli saatukki niin paljon öljyä. nyt näyttää paremmalta
Viimeksi muokannut 0ltzi : 17.02.2017 20:12 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
| Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
| APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |