Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 14.02.2017, 18:15
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö Näytä viesti
Itsekin nyt vakavissaan pohtinut läskipyörän ostoa, mutta kun hintahaarukkakin 1000-3000€. Mitään ruokakauppafillaria en varmasti ole ostamassa, eli kyllä siitä kunnon läskipyörästä sen yli 1000€ joutuu maksamaan.

Näin maallikkona luotan tunnettuihin merkkeihin esim. Trek, Specialized, Cube, mutta näissäkin vissiin runkogeometrioissa eroja?

Mielellään hydrauliset levyjarrut ja joku perus ok vaihtaja.
Viime kesänä ostin tuon vajaan tonnin hintaisen mongoosen arguksen ja hinta/laatu on varmasti kohdallaan mekaaniset jarrut vaihtuu talven aikana nestejarruihin mutta muuten ihan ok pyörä. Ja kyl mie tiedän et joku trekki on varmaan parempi mut hintaakin on helposti 4 kertaa enempi.... Ja kaverilla joka ajelee enempi kun allekirjoittanut on trekissä menossa jo toinen runko. (Ps.kaverin trekki makso yli 4t€). Mie oon vaa tämmönen sunnuntaipyöräilijä niin välttää tommonen vähän halvempikin malli
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).