Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 24.02.2005, 11:45
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mutta miten se kalibrointi sitten tehdään? Ja pystyykö sen pdalla dusaamaan?
Mähän sanoin sulle jos toissa päivänä että skannaa, talleta ja kalibroi <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Ihme p33l0 oot kun tänne pitää tuota tulla vielä kyseleen..

-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --

Nerd-O
[/quote]

Noniin, noniin... Mitäpä jos menisit takaisin hiekkalaatikolle haistelemaan kakkaa, kun me aikuiset sillä välin keskustelemme autonavigoinnista? Miltäs kuulostaa?

Ei kun aattelin että voisimme keskustella muutenkin tuosta itse kyseessä olevasta asiasta, noin niinkun yleisluonteisesti. Olisi mukava kuulla kokemuksia ja miten porukka on tottunut softaa käyttämään, toimintoja jne. ja epäilen että olen edes ainoa jota kiinnostaa.. Mutta voin olla väärässäkin..?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n takapuskurin teko osilpi Tekniikka & Jutustelu 12 11.03.2008 20:16
Coiloverien teko?? Joakim1 Tekniikka & Jutustelu 2 21.02.2008 11:43
Kartan siirto Garmin GPS Td5 Tekniikka & Jutustelu 2 18.05.2006 06:47
Tukivarren teko?? ari Tekniikka & Jutustelu 13 29.04.2004 19:17
Hyvä teko bono Jokes 0 08.10.2002 11:45


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).